Известие

Collapse
No announcement yet.

Моята нова Алфа 147 - първи проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моята нова Алфа 147 - първи проблем

    Здравейте! Сдобих се с това бижу:
    http://m.imgur.com/a/Uu7tX
    Да чукна на дърво, като изключим няколко разхлабени скоби, от които се получават леки течове, колата е на 6.
    Карах днес до Ксанти и обратно , но ми направи впечатление, че прекалено много охладителна течност, която вмомента е вода. Налях на топъл двигател и сега, тази сутрин, на студено, от в средата между мин/макс, сега е под мин. Леко е под наклон, но не достатъчно , за са окаже баш толкова висока разлика. На темп gauge-a забелязах също, че ако се спускам и няма голямо натоварване, показва 70-80, ако я карам малко по-неикономично, залепя на 90.
    Всичко това ми говори на термостат, какво е вашето мнение?

  • #2
    Аз не разбрах много добре какво става с водата. Освен че ти пада температурата надолу. Което може да е от термостата.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Долей си вода като е на равно колата и е студена! Недей бърза да се шашкаш. А за варирането на температурата при различни натоварвания за мен е нормално стига да не отива над 92 градуса.

      Comment


      • #4
        Нормално е, нивото в разширителния съд да се променя с по няколко сантиметра при студен/топъл мотор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Вода долях, сега е малко над макс, съвсем малко и то на поръл двигател, ще представлява ли проблем? Относно температурата, тя е 70-90C, но никога под/над. Пробвах един тест от алфафорум, при запаляане на двигател след броени минути се затопля маркуча от радиатора, въпреки че показва 50С още на таблото, което било и признак на развален термостат. Какво мислите?

          Относно косури, разбрах нещо много неприятно току-що . Горният маркуч на турбото е пукнат, не е от скобата. 80лв най-евтино решение. Ох....

          Comment


          • #6
            Ако след студен старт, въпросният маркуч се стопля плавно, вероятно става въпрос за дефектирал термостат.
            При летните температури това все още не е много голям проблем, но за зимата това е лошо.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              При изправен термостат не трябва да мърда под 90 при спускане, дори зимата, да не говорим в жегите.


              Comment


              • #8
                Само вода от чешмата - NO
                Дестилирана вода+Антифриз- YES
                Last edited by eproHD; d.m.y г., 16:44.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                  При изправен термостат не трябва да мърда под 90 при спускане, дори зимата, да не говорим в жегите.
                  Ела я накарай моята да застане на 90

                  ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Само вода от чешмата - NO
                  Дестилирана вода+Антифриз- YES
                  Зависи къде живее колегата.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    Ела я накарай моята да застане на 90

                    ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:15 ----------



                    Зависи къде живее колегата.
                    Няма значение къде живее. Антифриза има известни смазващи свойства.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Смесено го карам, малко антифриз и бая вида, но ще я източа и сложа чисто антифриз след новия термостат.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
                        Смесено го карам, малко антифриз и бая вида, но ще я източа и сложа чисто антифриз след новия термостат.
                        Ако под чисто антифриз, разбираш само антифриз. Не го прави. Задължително се разрежда.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
                          Вода долях, сега е малко над макс, съвсем малко и то на поръл двигател, ще представлява ли проблем? Относно температурата, тя е 70-90C, но никога под/над. Пробвах един тест от алфафорум, при запаляане на двигател след броени минути се затопля маркуча от радиатора, въпреки че показва 50С още на таблото, което било и признак на развален термостат. Какво мислите?

                          Относно косури, разбрах нещо много неприятно току-що . Горният маркуч на турбото е пукнат, не е от скобата. 80лв най-евтино решение. Ох....
                          Ще има и още, сори

                          Comment


                          • #14
                            Освен негативизъм, с друго изявяваш ли се ? Да, всяка една кола ще има разходи по нея, караш алфа ,а демонстрираш постоянен хейт към марката?

                            Comment


                            • #15
                              Не го приемай лично, просто не си от София - не можеш да му звъннеш да ти помогне


                              Comment

                              Working...
                              X